Gentian Gjyli, drejtori i Autoritetit Rrugor Shqiptar, ka vendosur një kriter të ri; 5 milionë euro vetëm për rikonstruksionin e 1 kilometri rruge. Një fryrje e madhe e kostove, të cilat pasi “fluturuan” në tunele, në male apo edhe në territore të sheshta, kanë filluar të “fryhen” edhe për rregullimin.
Sipas dokumenteve që disponon redaksia e VoxNews, Gjyli i ARRSH-së ka hapur tenderin me objekt “ndërtim i rrugëve lidhëse në Tunelin e Llogarisë”. Por, shihni pak vlerën; 506 milionë lekë ose 5.1 milionë euro. Dhe, me këto para sa rrugë do të rregullohet?
Njoftimi i shpallur nga ARRSH për rrugët lidhëse të Tunelit të Llogarasë
Sipas dokumenteve, rruga do të zbatohet vetëm për 10 muaj, teksa bëhet fjalë se me këto para’ do të bëhet vetëm 1 kilometër e 10 metër rrugë. Nuk do të bëhet nga e para, por vetëm sa do të rregullohet.
Në dokumentet shoqëruese thuhet se “segmenti rrugor ‘Rruga lidhëse me Tunelin e Llogarësë (Palasë) fillon pas daljes së tunelit të Llogarasë, rreth 1 km larg, më pas vazhdon në rrugën ekzistuese për një tjetër kilometër. Kryqëzimi ekzistues që bën lidhjen e rrugës së re Palasë-Dhërmi, me aksin e vjetër do konceptohet në formë rreth-rrotullimi. Nga ky rreth-rrotullim deri tek rrethi tashmë i ndërtuar janë edhe 600 metër gjurmë komplet e re” thuhet në dokumente.
ARRSH shkruan se gjurma e objektit ka në përbërje dy akse rrugore. Zona në të cilën shtrihet objekti është reliev i theksuar malorë.
Dokumentet shoqëruese të tenderit të shpallur nga ARRSH
Autoriteti shkruan se investimi ka për qëllim të rehabilitoj? gjurmën egzistruese, nga dalja e tunelit t? Palas?s, deri tek kryq?zimi ekzistues i rrug?s s? re me rrug?n e vjetër.
“Vendndodhja dhe gjendja ekzistuese. Projekti Orikum-Dukat Tuneli i Palas?s, p?rfundon rreth 1 km pas daljes s? tunelit. Aty ku mbaron ky projekt, do jet? dhe pika e fillimit p?r projektin n? studim. Nga kjo pik?, rruga ekzistuese do t? rehabilitohet, n? p?rputhje edhe me projektin me t? cilin lidhet. Ky segment do vazhdoj? n? trasenë e rrug?s ekzistuese, e cila ka nj? gjer?si rreth 6 m, deri tek kryq?zimi i rrug?s s? vjetër me rrug?n e bregut” thuhet në dokumente.
E gjithë gjatësia e rrugës që do të rehabilitohet është 1010 metra linearë me një vlerë 5.1 milionë euro
Gjyli shkruan se k?rkon sistemim asfaltimi i rrug?s ekzistuese nga dalja e tunelit t?
Llogaras? deri tek nyja e rrug?s s? bregut, duke b?r? p?rmirësimet e mundshme. Gjatësia e të gjithë segmentit është 1010 ml, ose 1 kilometër e 10 metra.
Pra, për një rrugë me gjatësi rreth 1 kilometër, Autoriteti Rrugor do të shpenzojë plot 5.1 milionë euro. Edhe sikur t’a ndërtoje nga e para, sërish nuk do të kishte këtë kosto. Por, kriteret dhe fryrja e kostove sollën këtë vlerë, e cila mund të përdoret rëndom edhe në rehabilitime aksesh të tjera./voxnews