“Pëlqimet” në mediat sociale ndryshojnë mënyrën se si ndihemi për kujtimet tona

Kujtimet shpesh konsiderohen shumë personale dhe private. Megjithatë, në vitet e fundit, njerëzit janë mësuar me njoftimet nga mediat sociale ose galeritë e telefonit duke u thënë atyre se kanë një “kujtesë”.

Këto versione të ripaketuara të së kaluarës ndikojnë jo vetëm në atë që mbajmë mend por edhe në lidhjet që kemi me ato kujtime.

Metrikat e mediave sociale si p.sh. “pëlqimet” e Facebook mund të ndikojnë negativisht në mënyrën se si njerëzit ndihen rreth kujtimeve të caktuara, veçanërisht nëse këto kujtime ndahen pa marrë shumë pëlqime.

Pjesëmarrësit në një studimu pyetën lidhje me përvojat e tyre kur u kujtuan kujtimet nga këto karakteristika të ndryshme. Ndërsa disa i gjetën tiparet të jenë rrënqethëse dhe pushtuese, të tjerët i gjetën ato si një kujtesë të dobishme të përvojave të mëparshme që kishin harruar.

Ne gjithashtu pyetëm nëse numri i pëlqimeve që mori një kujtim i përbashkët kishte ndonjë ndikim në to. Në disa raste pjesëmarrësit ndiheshin ndryshe për kujtimet e tyre në varësi të numrit të pëlqimeve.

Vlerësimi

Për disa, kujtimet janë vërtetuar, pjesërisht, përmes pëlqimeve të mediave sociale, të cilat mendohet se janë një gjykim mbi vlerën e një kujtese. Për shembull, një pjesëmarrës vuri në dukje se, megjithëse një kujtim është i veçantë për individin, “ju vazhdimisht vareni nga të tjerët dhe çfarë mendojnë ata për kujtimet tuaja”.

Nga ana tjetër, mos marrja e pëlqimeve të mjaftueshme ndonjëherë mund të prishë vlerën personale të bashkangjitur në kujtime. Një pjesëmarrës tjetër tha nëse do të ndante një kujtim dhe do të merrte vetëm tre pëlqime, se numri i ulët i pëlqimeve do të bëhej pjesë e kujtesës.

 

Për t’u bërë pjesë e grupit të “Maska.al” dhe page ne FB mjafton të klikoni: Join Group dhe Like Page kërkesa do t’ju aprovohet menjëherë. 



Advertisement